سلام بر اين شب
نوشته شده توسط : دل سوخته

سلام بر اين شب، شب قدر شبي كه از هزار ماه، از هزار سال و هزار قرن برتر است، سلام، سلام،سلام،... تا آن لحظه كه خورشيد قلب اين سنگستان را بناگاه بشكافد، گل سرخ فلق برلب‌هاي فسرده اين افق بشكفد و نهر آفتاب بر زمين تيره ما ... و بر ضمير تباه ما نيز جاري گردد.

تا صبح بر اين شب سلام !

معناي زنده بودن من با تو بودن است
نزديک , دور , سير, گرسنه ,
رها, اسير
دلتنگ , شاد
آن لحظه اي که بي تو سرايد مرا مباد!
مفهوم مرگ من
در راه سرفرازي تو , در
کنار تو مفهوم زندگي است .
معناي عشق
نيز در سرنوشت من با تو ,
هميشه با تو
براي تو زيستن است

دوستت دارم یه دوست من

 

 

در ني ني چشمانت ، سوزش آتش را ديدم و از شعله گريزان شدم .
در نگاهت صداقت را يافته و از راستي دور شدم .
شکوفه هاي لبخند را که بر گوشه کنار لبانت نقش بسته بود را يافتم و از مهر دور شدم .
بر گونه هايت نقش سرخي شقايق و لاله را ديدم و از باغ بيزار شدم .
در دستانت گلهاي سرخ محبت را ديدم و در بهار گم شدم.
آري اي دوست عزيزم ، من از باورها دورشدم و به تو نزديک ، زيرا :
تو حقيقتي و حقيقت دور از باور...





:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 8 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: